Wattpad Nedir?

05:58


Merhaba arkadaşlar, bu yazımda sizlere popüler sosyal ağlardan biri olan Wattpad'i anlatmaya çalışacağım.

Wattpad Nedir?
Wattpad, insanların kendi oluşturdukları hikayeleri paylaşabildikleri bir sosyal platformdur. Burada kendi hikayelerinizi oluşturabilir ve başkalarının yazdığı hikayeleri okuyabilirsiniz. Eğer anlatımınız iyiyse ve şansınız da yaver giderse hikayeniz milyonlarca okuyucuya ulaşabilir. Bu sayede bazı yayın evlerine başvurarak kitabınızı bile bastırabilirsiniz. Wattpad'de meşhur olmuş ve daha sonra kitap olarak basılmış bir sürü hikaye var. Bu kişiler bir anda ünlendiler ve kitaplarından para kazanıyorlar, gerçekten insanın kitabının basılmış olması duygusu beni çok heyecanlandırıyor.

Wattpad Nasıl Kullanılır?
Öncelikle şunu söyleyeyim, Wattpad kullanımı tamamen ücretsizdir. Kullanımı son derece kolaydır. Facebook hesabınızla giriş yapabilir ya da mail adresinizle üye olabilirsiniz. Arayüzü son derece sade olduğundan bu işlemleri çok kısa sürede yapabilirsiniz. Giriş yaptıktan sonra hikaye yazmaya ve okumaya başlayabilirsiniz. Giriş yapmadan başkasının yazdığı hikayeyi okuyamazsınız. Yazdığınız hikayeyi uygun kategoriyi seçip yayınlayarak daha verimli okuyucu kitlesine ulaşabilirsiniz.

Benim Yorumum
Ben Wattpad'de henüz hikaye yazmadım, sadece hikaye okumak için kullanıyorum. Ülkemizde kullanım olarak yaş kitlesi son derece küçüktür. Açıkçası 12-15 yaş aralığındaki genç kızların ilgi odağında olmasından hiç hoşlanmıyorum. Çünkü ağırlıklı olarak tecavüz, alkol konuları üzerine hikayeler yazıyorlar. Eğer bunları görmezden gelirseniz gerçekten güzel yazan yazarlar bulmak mümkün.


You Might Also Like

0 yorum